Information till medlemmar publiceras under ”Nyheter” kontinuerligt samt länkas till i vår Facebook grupp. När en nyhet publiceras mailas ett nyhetsbrev till alla medlemmar som har godkänt utskick, läs nedan. Sedan 2019 slutar föreningen med pappersaviseringar helt. Det är alla boendes eget ansvar att se till att uppdatera sina kontaktuppgifter och på så sätt få viktig information ex. datum för årsstämma, planerade besiktningsåtgärder etc.

 

Logga in med ditt Bank ID på ”Mina sidor” i HSB portalen och uppdatera dina kontaktuppfiter, email och telefonnummer, se till att bocka i rutorna för godkännande av utskick. Har man en sambo, inneboende eller andrahandshyresgäst som ska ta del av informationen, maila styrelsen så lägger vi till dem som prenumeranter.

 

Vill man diskutera något med sina grannar har vi en egen grupp på Facebook med namnet Brf Idared. Här finner du även tips om tex. leverantörer av balkongskydd, billigaste kemtvätten i närheten och i bästa fall en dipp till fredagsmyset som du glömde att handla på vägen hem.